Кадровая политика ГП «Moldelectrica» основана на принципах, вытекающих из основной задачи предприятия – обеспечить надежную работу электроэнергетической системы Республики Молдова посредством эффективного и оперативного управления диспетчерами.
Перечень вакантных должностей с описанием требований к кандидатам отражает общий характер с точки зрения человеческих ресурсов, но с учетом той ценности, которую профессионалы предлагают такому предприятию, как ГП Руководство компании «Moldelectrica» через службу кадров проанализирует ВСЕ резюме конкурентов на вакантные должности.
Мы призываем вас с уверенностью подать заявку на желаемую вакансию. Мы нуждаемся в Вас.
Sediul central
|
+ |
Contabil- șef/Contabilă -șefă (Chișinău)
|
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Contabilității centrale, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Contabil- șef/Contabilă -șefă
Sarcinile postului:
-
Organizarea și supravegherea evidenței contabile a întreprinderii, în conformitate cu prevederile cadrului normativ și politicile contabile aprobate;
-
Elaborarea, actualizarea și implementarea politicii contabile și a procedurilor interne privind evidența financiar-contabilă;
-
Verificarea corectitudinii înregistrărilor contabile privind operațiunile economico-financiare;
-
Coordonarea procesului de întocmire a situațiilor financiare periodice și anuale;
-
Monitorizarea și analiza execuției bugetului de venituri și cheltuieli;
-
Organizarea evidenței mijloacelor fixe, stocurilor, creanțelor și obligațiilor;
-
Supravegherea aplicării corecte a legislației fiscale și contabile;
-
Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare, fiscale și statistice în termenele stabilite;
-
Colaborarea cu instituțiile de control, audit intern și extern, precum și cu alte subdiviziuni ale întreprinderii.
Responsabilități:
-
Asigurarea corectitudinii, completitudinii și veridicității informațiilor din evidența contabilă și situațiile financiare;
-
Respectarea termenelor legale și interne privind raportarea financiară și fiscală;
-
Gestionarea eficientă a resurselor financiare și protejarea patrimoniului întreprinderii;
-
Implementarea și monitorizarea măsurilor de control intern financiar-contabil;
-
Organizarea, coordonarea şi evaluarea activității personalului din subordine;
-
Respectarea confidențialității informațiilor contabile și a normelor de etică profesională;
-
Informarea conducerii privind situația economico-financiară și riscurile identificate;
-
Contribuirea la elaborarea deciziilor strategice prin furnizarea de analize și recomandări financiare.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare în contabilitate sau finanțe.
-
Experiență profesională relevantă de minimum 5 ani în domeniul financiar-contabil, dintre care cel puțin 2 ani în funcție de conducere (contabil-şef, contabil-şef adjunct), experiența profesională în sistemul energetic - va constitui un avantaj.
generale:
-
Cunoștințe avansate de utilizare a programei contabile UNA și a aplicațiilor MS Office;
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj;
-
Abilități analitice, de planificare, organizare și control financiar;
-
Capacitate de coordonare a echipei și comunicare eficientă cu conducerea și subdiviziunile întreprinderii.
-
Integritate profesională, responsabilitate și atenție la detalii;
Ce trebuie să cunoașteți:
-
Cunoașterea aprofundată a legislației contabile, fiscale și a normelor de raportare financiară
-
Standardele Naționale de Contabilitate
-
Standardele Internaționale de Raportare Financiară
Ce îți oferim:
-
Activitate într-o întreprindere strategică națională
-
Angajare oficială în câmpul muncii
-
Salariul de la 30 000 lei
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Activitate de birou (sediul în centrul mun. Chișinău).
-
Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională
-
Mediu profesional stabil și colaborativ
-
Posibilitatea de valorificare a competențelor în management financiar-contabil.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format european completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției, până la data de 20 octombrie 2025.
Relații la telefon: (022) -253-457; 068011646 sau la adresa de e-mail menționată mai sus.
Toate informațiile furnizate de candidați vor fi tratate cu confidențialitate, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal.
Dacă ești o persoană riguroasă, analitică și dorești să contribui la consolidarea managementului financiar al unei întreprinderi strategice, te așteptăm în echipa Î.S. „Moldelectrica”.
|
+ |
Șef/ă serviciu (Chișinău)
|
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Construcții și Cadastru, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției de:
Șef/ă serviciu
Principalele responsabilități ale postului:
-
Organizarea și coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
-
Planificarea și distribuirea eficientă a volumelor de lucru între angajații serviciului;
-
Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
-
Organizarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii;
-
Organizarea și supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații ale întreprinderii;
-
Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa.
-
Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor prestate.
-
Organizarea şi monitorizarea lucrului sectorului cadastral din cadrul serviciului, la coordonarea materialelor de delimitare masivă sau selectivă a terenurilor şi bunurilor imobile proprietate publica a statului.
-
Colaborarea cu alte servicii şi oferirea suportului şi implicarea în soluţionarea întrebărilor pe partea de competenţă a serviciului (construcţii, clădiri, calitatea în construcţii, etc.)
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile);
-
Experiență minimă de 5 ani în domeniul studiilor deținute;
-
Deținerea certificatului de responsabil tehnic și diriginte de șantier sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională;
-
Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul construcțiilor;
-
Cunoașterea procedurilor de organizare și desfășurare a achizițiilor (întocmirea caietelor de sarcini, întocmirea raportului privind evaluarea ofertelor depuse de operatorii economici), perfectării și încheierii contractelor de antrepriză;
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office, ArhiCad și WinSmeta;
generale:
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (constituie un avantaj);
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
-
Abilități organizatorice și de management al echipei;
-
Disponibilitate pentru deplasări în țară și peste hotare;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul brut 30270 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
-
Dezvoltare personală, oportunități de creștere în cadrul unei companii inovatoare, orientate la cele mai bune practici internaționale
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Vă așteptăm în echipa noastră!
Пожалуйста, отправьте свое резюме с указанием вакантной должности в теме письма на адрес электронной почты personal@moldelectrica.md.